I'm in the States now, lovely weather, lovely surroundings.
I get to spend time with my children. Everything is perfect if you look at it from outside.
There is nothing to complain about.
But my thoughts are totally elsewhere.
What's wrong with me?
Hur ska detta sluta?
Jag är i USA nu, underbart väder, underbar omgivning.
Jag får spendera tid med mina barn. Allt är perfekt utifrån sett.
Det finns inget att klaga på.
Men mina tankar är totalt nån annanstans.
Vad är det för fel på mig?